KEMPEN PB FD Rush kembali untuk memberi ganjaran kadar promosi lebih tinggi kepada pelanggan setia. 

Dalam satu kenyataan media bank berkenaan berkata, kempen itu pertama kali dilancarkan Public Bank Berhad (PBB) pada Mac lalu dan kini dilancarkan semula oleh PBB dengan kerjasama Public Islamic Bank Berhad (PIBB) yang bermula 1 Oktober lalu hingga 30 November depan.

Ia terbuka kepada semua pelanggan  individu dan bukan individu PBB dan PIBB yang baharu dan sedia ada.

Menurut kenyataan itu,  penyertaan untuk kempen ini adalah amat mudah dan  pelanggan-pelanggan akan menikmati kadar faedah atau keuntungan promosi sebanyak 3.68 peratus setahun dengan meletakkan wang mereka di bank untuk tempoh jangka pendek selama 4 bulan.

Deposit Tetap Plus (DT Plus) dan Deposit Bertempoh-i (DB-i) ditawarkan sebagai produk yang layak di bawah Kempen ini. DT Plus adalah akaun Deposit Tetap Konvensional, manakala DB-i adalah Deposit Bertempoh Islam yang memberi pelanggan fleksibiliti untuk mengendalikan dana mereka bagi peletakan jangka pendek atau jangka panjang.

"Pelanggan individu dan bukan individu hanya perlu meletakkan minimum sebanyak RM50,000 untuk menikmati kadar promosi di bawah kempen ini, tertakluk pada peletakan maksimum sebanyak RM5 juta bagi individu dan RM20 juta untuk bukan individu.

"Kempen 'PB FD Rush' ini sebahagian usaha bank untuk menggalakkan simpanan dengan memberi ganjaran kepada pelanggan apabila mereka menambah simpanan dalam Tempoh Kempen.

"Kami sentiasa adakan pelbagai kempen sebagai penghargaan kepada pelanggan atas kepercayaan dan kesetiaan mereka yang berterusan," menurut kenyataan itu.

Artikel berkaitan yang patut anda baca :
  • SEOUL - Telefon bimbit Galaxy S8 keluaran Samsung Electronics Co, mendahului senarai telefon pintar terbaik mengatasi iPhone 8 berdasarkan tinjauan majalah pengguna Amerika Syarikat (AS), lapor agensi berita Korea Selatan Yonhap.
  • OSHIEN2U Sdn Bhd (Oshien2u), pengeluar minyak wangi De’Xandra, melabur RM5 juta bagi penjenamaan semula produk wangian tempatan terkemuka itu, termasuk pembungkusan dengan wajah baharu.
  • SETELAH hampir 35 tahun, jenama beras terkemuka Faiza, kian menjadi pilihan rakyat Malaysia.
  • MALAYSIA berharap Kerajaan Qatar akan mempertimbangkan semula rancangan untuk membina Hotel Harrods di ibu negara selepas membatalkan projek berkenaan pada 2015.
  • KUALA LUMPUR - Orang ramai diingatkan supaya tidak melayani sebarang permintaan pembayaran atau pindahan wang bagi bagi tujuan membayar perlindungan yang disediakan Perbadanan Insurans Deposit Malaysia (PIDM).
www.sinarharian.com.my tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.