Cuckoo lancar kempen ‘Ramadan-Raya Lawan Lesu’

Duta jenama Cuckoo, Lee Minho dan Datuk Seri Siti Nurhaliza membuat kameo dalam filem raya Cuckoo.
Duta jenama Cuckoo, Lee Minho dan Datuk Seri Siti Nurhaliza membuat kameo dalam filem raya Cuckoo.
A
A
A

JENAMA pencipta kediaman sihat, Cuckoo International (MAL) Sdn Bhd mengambil pendekatan untuk memberi inspirasi kepada orang ramai dengan menjalani kehidupan yang lebih sihat menerusi kempen Ramadan-Raya Cuckoo.

Kempen itu dibuat dengan penerbitan filem yang turut menyaksikan penampilan kameo artis tersohor Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza dan artis antarabangsa terkemuka Korea Selatan, Lee Minho.

Ketua Pegawai Pemasaran Cuckoo International, Queenie Goh berkata, filem raya berjudul ‘Menyelamatkan Kampung Bersama Bintang Pujaan’ itu dijangka akan mengukuhkan lagi kedudukan Cuckoo sebagai salah satu jenama pencipta kediaman sihat terunggul di Malaysia.

“Kempen Ramadan-Raya Lawan Lesu dengan Cuckoo ini akan membawa rakyat Malaysia dalam perjalanan untuk membongkar misteri penduduk kampung yang nampak lesu bagai zombi dan mencari penawar.