X

Kindly register in order to view this article
!

Ada pengguna langgan perkhidmatan tanpa sedar

A
A

[LAPORAN KHAS] SHAH ALAM - Segelintir pengguna talian telekomunikasi terpaksa membayar caj tambahan kerana mereka melanggan perkhidmatan yang ditawarkan pengiklan dalam talian secara ‘tanpa sedar’.

Perkara itu didedahkan pegawai khidmat pelanggan sebuah syarikat telekomunikasi kepada Sinar Harian susulan aduan kes pengguna dikenakan caj tambahan dipercayai didalangi sindiket malware.

Menurutnya, pengguna terdedah dengan keadaan ...


Untuk terus membaca
Daftar Secara PERCUMA !
Jadilah Pembaca Berdaftar kami untuk menikmati pelbagai
pengalaman eksklusif melayari portal Sinar Harian
Baca e-paper percuma selama 30 hari
Baca Berita eksklusif secara percuma
Suarakan pendapat anda secara eksklusif
Tandakan Berita dan artikel kegemaran anda
Hubungi Khidmat Pelanggan Sinar Harian di [email protected]

Dapatkan informasi dan statistik terkini penularan wabak Covid-19 di Malaysia di sini: https://info.sinarharian.com.my/koronavirus

Newsletter

Berita Telus & Tulus hanya untuk anda setiap hari.Langgan Sekarang!

Polisi Data Peribadi Karangkraf